"Dark and twisted". Asa s-ar putea sintetiza cel mai bine esenta celui mai nou brand vestimentar de la noi, Party Noire. In plus, feminin si axat mai mult pe atitudine decat pe tendinte. Disponibil doar online.
Destul de sobra, misterioasa si intunecata atat la propriu, cat si la figurat, prima colectie Party Noire s-a lansat pe piata in mai anul acesta. Site-ul exista deja din toamna anului trecut.
"Am vrut sa lansam un proiect la care sa lucram cu placere si care sa reprezinte atitudinea, preferintele si aspiratiile pe care le promovam. De aici s-a nascut asocierea celor doi termeni, din engleza si respectiv franceza, unul subliniind motivul de intemeiere (petrecerea timpului in mod placut), celalalt direct legat de imaginea pe care o promovam, bazata pe creatii care au siluete structurate si realizate aproape intotdeauna prin intermediul negrului", spun reprezentantii brandului. Lansarea online s-a dovedit a fi solutia cea mai eficienta pentru planurile celor de la Party Noire - dezvoltarea unei clientele internationale redusa ca numar, dar loiala stilului lor.
Pentru Party Noire, mediul online este cea mai profitabila alegere. "Un magazin de "brick and mortar" ar fi implicat niste resurse pe care momentan preferam sa le investim in alte directii de promovare si, in plus, ne-ar fi redus piata de desfacere", explica proprietarii. In ceea ce priveste vizibilitatea si avand in vedere specificul de operare al brandului - livrarea la nivel international pe baza de pre-comanda - fondatorii Party Noire sustin ca altfel nu s-ar fi putut adresa cu tot atata usurinta nisei pe care au ales-o.
"Ceea ce este mai greu de castigat in mediul online pentru brandurile aflate la inceput de drum este credibilitatea pentru calitatea produsului. Insa, ca si loialitatea clientilor, aceasta apare in timp, prin consistenta si consecventa". Prima col