RIDICOL. Miliardarul Mircea Cazan, un mare amator de trabucuri, are insa si lipsuri: nu stie ca eticheta de pe maneca de la costum/smoching trebuie taiata Cercetari. La cateva ore dupa aparitia numarului de ieri din Cancan, ministrul Comunicatiilor, Karoly Borbely, a cerut o ancheta la societatea Radiocom, pentru a deslusi misterul reclamelor cu iz electoral ale presedintelui Mircea Cazan
Bogdan Tiberiu Iacob
Va informam ieri ca, in perioada ramasa pana la alegerile din toamna, presedintele societatii de stat Radiocom, liberalul Mircea Cazan, a umplut paginile anumitor publicatii cu machete care fac reclama societatii amintite, dar insotite, la loc de cinste, de fotografia sa de viitor candidat la Senat, in Sibiu. Reamintim, de asemenea, ca Mircea Cazan a declarat cotidianului Cancan ca respectivele reclame "sunt gratuite", pentru ca este prieten cu patronii publicatiilor in cauza, lucru greu de crezut si, practic, fara precedent intr-o tara in care presa alearga cu limba scoasa dupa bani din reclame. Iata ca nici ministrul Comunicatiilor, Borbely Karoly, in parohia caruia se afla Radiocom, nu inghite cu usurinta povestea reclamelor gratuite. Contactat ieri de Cancan, ministrul s-a aratat la curent cu informatiile ca, anul trecut, societatea a cheltuit o suma incredibil de mare, circa 2,1 milioane de euro, pentru publicitate, in conditiile in care Radiocom traversa una dintre cele mai dificile perioade ale sale si a fost nevoita sa recurga si la concedieri masive. "Am demarat in aceasta dimineata o ancheta in legatura cu situatia de la Radiocom si, cel mai tarziu, in cursul zilei de luni voi primi toate datele necesare legate de cheltuielile de publicitate, si nu numai, ale societatii, in ultima perioada, pentru a verifica daca acestea au fost justificate sau nu", ne-a declarat Borbely. El a spus ca va ancheta si modul in care a aj