Imi propusesem de mai multa vreme sa va prezint o facilitate de supraveghere a cheltuielilor de telefonie mobila pe care operatorii din Romania o ofera clientilor sau urmeaza sa o faca.
Profit de o noutate venita, la mijlocul saptamanii, pe e-mail-ul meu: Vodafone le propune clientilor sa renunte, incepand din octombrie, la facturile trimise prin posta si ii incurajeaza sa le consulte, eventual sa le si plateasca pe Internet. Initiativa, spune operatorul, este si o componenta a programului companiei de protejare a mediului; pentru clientii comozi e mai usor pentru ca pot plati de acasa, la orice ora. Se poate folosi cardul (MasterCard ori Visa), iar plata se face cu ajutorul unei solutii cunoscute in comertul electronic romanesc, e-payment, furnizata de o companie specializata la fel de cunoscuta, numita Gecad.
Daca tineti totusi sa primiti in continuare factura de hartie (poate va trebuie la decontare), puteti pastra aceasta optiune dar trebuie sa anuntati operatorul (in mail sunt trecute instructiuni pentru aceasta alegere).
Asadar, clientii care vor sa evite deplasarile sau programul fix de la ghisee pot folosi internetul nu doar pentru plata facturii, ci si pentru alte operatiuni in contul de telefonie mobila. Facilitatea de tip "self-care" (administrarea personala) a fost lansata acum cateva luni si permite, de pilda, vizionarea detaliata a listei de apeluri. Puteti vedea on-line la ce numere ati sunat cel mai des sau cu cine ati consumat cele mai multe minute. Asta v-ar putea ajuta sa selectati un grup de numere favorite si sa cumparati un serviciu (optiune) care va acorda un numar suplimentar de minute cu acel grup.
Un alt lucru foarte util este ca puteti vedea in fiecare zi cate minute sau de de cati bani ati vorbit de la data emiterii ultimei facturi. Cum procedati? Mergeti pe internet la sectiunea MyVodafone, deschidet