Romanii sunt obligati sa plateasca un milion de euro pe luna „smecherii protocolare” catre firma americana Bechtel, constructorul autostrazii Transilvania. Mai mult, chiar daca se apropie alegerile parlamentare, americanii de la Bechtel nu au capacitatea de a finaliza nici 20 de kilometri de autostrada.
Dupa nicio luna de la primul kilometru de asfalt pe autostrada Brasov-Bors, oficiali din Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CANDNR) ne-au declarat ca, pana la sfarsitul anului, nu se va putea circula pe nici un kilometru din autostrada Brasov-Bors. „Americanii de la Bechtel nu se incadreaza in termenele stabilite pentru acest an. Nu au capacitatea de a finaliza lucrarile de asfaltare pentru ca soferii sa poata circula pe un tronson de autostrada. Cu toate ca suntem in luna septembrie, numai 60% din lucrarile stabilite pentru acest an au fost realizate. Nu se vor respecta graficele de executie”, ne-au explicat oficialii Companiei de Autostrazi.
Integral in Gardianul. Romanii sunt obligati sa plateasca un milion de euro pe luna „smecherii protocolare” catre firma americana Bechtel, constructorul autostrazii Transilvania. Mai mult, chiar daca se apropie alegerile parlamentare, americanii de la Bechtel nu au capacitatea de a finaliza nici 20 de kilometri de autostrada.
Dupa nicio luna de la primul kilometru de asfalt pe autostrada Brasov-Bors, oficiali din Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CANDNR) ne-au declarat ca, pana la sfarsitul anului, nu se va putea circula pe nici un kilometru din autostrada Brasov-Bors. „Americanii de la Bechtel nu se incadreaza in termenele stabilite pentru acest an. Nu au capacitatea de a finaliza lucrarile de asfaltare pentru ca soferii sa poata circula pe un tronson de autostrada. Cu toate ca suntem in luna septembrie, numai 60% din lucrarile s