British Council, unul dintre principalii furnizorii de cursuri de limba engleza de pe piata, a intrat in urma cu cateva luni si pe piata trainingului de business.
"Recent am facut o serie de studii pe piata si am observat ce se intampla cu piata de training. Am descoperit ca exista un potential foarte mare de dezvoltare. Au fost facute comparatii cu piata de training din Ungaria, o piata mai mare, mai dezvoltata, cu cativa ani inaintea noastra. Prin comparatie, noi avem un potential de dezvoltare de cel putin 30% in ceea ce priveste piata de training, ofertele de training si capacitatea de asimilare a pietei romanesti", explica Serban Mestecaneanu, head networks and innovation la British Council, amintind rezultatele unui studiu realizat de agentia de marketing si consultanta Daedalus Consulting si firma de consultanta Vision Wise.
Cursurile British Council sunt organizate pe urmatoarele categorii: impact personal, eficacitate in afaceri, dezvoltarea afacerii, abilitati de comunicare, abilitati media, dar si crearea si administrarea de retele de contacte. Etapa de personalizare a cursurilor include o perioada de "tatonare" a pietei pentru a vedea care sunt firmele interesate de aceste cursuri.
"In discutiile cu directorul firmei depistam care sunt nevoile acesteia. El poate spune: 'Vreau un training pentru echipa de vanzare, dar ma intereseaza sa aiba si o componenta de team-building, de networking skills'. Atunci specialistii nostri aduc pe componenta principala de vanzare elemente noi de care este nevoie in firma", explica Mestecaneanu.
Cursurile de afaceri de la British Council se adreseaza mai multor niveluri din organizatii. Pentru un curs de doua zile, preturile incep de la 600 de euro.
Exista trei categorii de clienti care se indreapta catre British Council. Acestia sunt young professionals sau tinerii profesionisti,