Video-audienţele, organizate în premieră sâmbătă, au scos de pe „aşteptare“ zeci de cetăţeni şi au pus tot atâtea promisiuni pe lista lui Oprescu. Sursa: Mediafax
Edilul - înăuntru, în biroul răcorit de aerul condiţionat, cetăţenii - afară, la peste 35 de grade Celsius, într-un părculeţ de lângă magazinul Big Berceni. Între ei, noua tehnologie 3G. Aşa decurg, mai nou, audienţele la primarul general al Capitalei. Mânat de numărul mare de bucureşteni înscrişi pe lista de aşteptare pentru o întâlnire tête-à-tête, Sorin Oprescu a apelat, la sfârşitul săptămânii trecute, la monitoare şi specialişti în IT pentru a se întâlni, virtual, cu bucureştenii.
Patru ore pentru o întrebare fără răspuns
Pentru sugestii şi reclamaţii, peste o sută de cetăţeni s-au înfiinţat, sâmbătă dimineaţă, la cortul cu monitor din Berceni. Numai 60 au apucat să intre în direct cu Oprescu, chiar dacă programul iniţial (9.00-12.00) a fost prelungit cu două ore, până-n miez de caniculă. Avalanşa de sesizări a dat peste cap, în repetate rânduri, tehnologia 3G. Oprescu a reuşit însă să mai facă nişte promisiuni: o nouă demitere în primă rie şi 1.000 de locuinţe sociale până în 2009.
Adunaţi din mai toate sectoarele Capitalei în părculeţul fără iarbă, cu încălţările înfundate în praf, oamenii au aşteptat până la patru ceasuri pentru a intra în video-audienţă cu edilul, aflat în sediul primăriei, alături de consilieri. Procedura cerea ca fiecare să completeze o foaie cu necazurile sale, apoi să-şi aştepte rândul pentru a sta în faţa monitorului. Chiar şi fără a primi răspunsuri concrete, oamenii s-au arătat mulţumiţi de idee.
Cu bisturiul prin primărie
Cele mai multe sesizări au vizat locuinţ ele pe caz social. O bucureşteancă cu un dosar în regim de urgenţă pentru o casă s-a răstit la monitor: „Când o să ne daţi un termen, ceva