Noua campanie de promovare Windows a fost lansata oficial ieri, odata cu primul spot TV. Reclama ii are ca protagonisti pe Jerry Seinfeld si Bill Gates, anunta TechCrunch.
Spotul ii prezinta pe Seinfeld si pe Gates intr-un magazin de pantofi, in perioada reducerilor. Protagonistii nu fac nici o referinta la gigantul Microsoft pana la sfarsitul reclamei, cand Seinfeld intreaba daca Microsoft “o sa scoata ceva care sa faca computerele moi si bune de mestecat, asa cum e tortul, ca sa putem manca din ele in timp ce lucram”. Gates raspunde prin comunicare nonverbala.
Potrivit unui e-mail trimis de conducerea Microsoft catre toti angajatii si publicat de TechCrunch, campania urmareste sa “povesteasca despre cum Windows le permite unui miliard de oameni din toata lumea sa-si imbunatateasca vietile”.
Obiectivul primei faze a campaniei este sa ii angajeze pe consumatori intr-o noua conversatie despre Windows – “o conversatie ce va evolua pe masura ce campania progreseaza, dar care va fi marcata in permanenta de umor si umanitate”.
Spotul a fost difuzat in premiera pe canalul de televiziune NBC, in timpul meciului de deschidere a campionatului national de fotbal american.
Campania, in valoare de 300 de milioane de dolari, urmareste sa imbunatateasca imaginea sistemului de operare Windows Vista. Potrivit The Wall Street Journal, aceasta este una din cele mai ample campanii de marketing din istoria Microsoft.
In prezent, Seinfeld este singura celebritate, in afara de Bill Gates, implicata in campanie, desi au mai fost si altii luati in considerare, printre care si comediantul Will Farrell. Remuneratia lui Seinfeld se ridica la 10 milioane de dolari.
In ciuda faptului ca Microsoft a vandut peste 180 milioane de licente pentru Windows Vista, de cand a inceput sa fie comercializat in 2007, lansarea sistemului de operare a fost c