Contul Curent BCR, un pachet de produse si servicii de retail lansat in septembrie trecut, are pana in prezent peste un sfert de milion de clienti persoane fizice, obiectivul bancii pana la sfarsitul anului fiind de 500.000 de clienti. "Ne asteptam ca pana la sfarsitul anului sa ne apropiem de jumatate de milion de clienti la acest produs, iar obiectivul de vanzari pentru 2009 este de inca 400.000 de clienti. Economia de timp, costurile mai scazute, accesibilitatea si posibilitatea de a realiza tranzactii de la distanta vor conduce in final la diminuarea considerabila a tranzactiilor cu cash", a declarat Sorin Mititelu, directorul executiv al Directiei Dezvoltare Afaceri si Produse Retail. Majoritatea pachetelor au fost vandute catre clienti deja existenti, in timp ce 20% au fost oferite unor clienti nou-atrasi. Pachetul cuprinde cele mai utilizate servicii, precum plati, retrageri de numerar, interogare sold, transferuri, si este cu 40% mai ieftin decat produsele si serviciile achizitionate separat. Disponibil in doua variante, costa 3,9 lei pe luna sau 6,9 lei pe luna, si include card de debit in lei, descoperit de cont, internet banking si optional card de credit in lei. BCR are in prezent 5 mil. clienti care au un cont deschis, dintre care circa 3,5 mil. sunt activi. In prezent, in jur de 7% au activat serviciul Cont Curent, dintre care doar 1,4% sunt clienti noi ai bancii. BCR a inceput din toamna trecuta sa fie mai agresiva pe partea de atragere de resurse in conturi curente si tranzactionare fara cash. Contul Curent BCR, un pachet de produse si servicii de retail lansat in septembrie trecut, are pana in prezent peste un sfert de milion de clienti persoane fizice, obiectivul bancii pana la sfarsitul anului fiind de 500.000 de clienti. "Ne asteptam ca pana la sfarsitul anului sa ne apropiem de jumatate de milion de clienti la acest produs, iar obiectivul de