Compania GPV Romania, membra a GPV Groupe din Franta, unul dintre cei mai mari jucatori europeni in productia de plicuri si servicii conexe de gestionare a corespondentei firmelor, a realizat in primul semestru din acest an o cifra de afaceri de aproximativ 5 mil. euro (peste 17,3 mil. lei), ceea ce reprezinta o scadere in euro a indicatorilor financiari de 3% fata de perioada similara din 2007. Tinand cont de rezultatele financiare din prima jumatate a anului in curs oficialii GPV estimeaza pentru acest an vanzari totale de aproximativ 10 mil. euro, in scadere cu 8% fata de anul trecut, cand afacerile companiei au atins valoarea de 10,8 mil. euro. La inceputul anului trecut conducerea companiei estima o crestere de 18% a indicatorilor financiari, fata de valoarea de 10 milioane de euro realizata in 2006. Anul trecut grupul francez GPV a fuzionat cu grupul german Curtis, iar in prezent noul grup GPV-Curtis dezvolta o productie anuala de 17 miliarde de plicuri. Potrivit conducerii GPV Romania, in acest moment afacerile derulate in Europa Centrala si de Est, zona din care face parte si Romania, reprezinta aproximativ 8% din totalul vanzarilor grupului GPV-Curtis, dupa ce inainte de unificare aceasta regiune aducea 12% din vanzarile GPV. GPV Romania comercializeaza produsele proprii in cadrul lanturilor de supermarketuri Carrefour, Cora, Metro, Selgros, Auchan, Spar, Pic. Anul trecut GPV Romania a inregistrat o crestere de 20% a exporturilor, vanzarile pe piata externa reprezentand in prezent, aproximativ 25% din totalul cifrei de afaceri. Potrivit reprezentantilor companiei, productia realizata in Romania este comercializata, in principal, in Ucraina, Rusia, Bulgaria si Slovacia. GPV Romania produce anual 600 de milioane de plicuri, in timp ce productia totala a grupului ajunge la 17 miliarde de plicuri pe an. Centrul de productie de la Cluj-Napoca a fost infiinta