REZIDENŢIAL ● Blocurile noi îşi caută clienţi
Dezvoltatorii de proiecte imobiliare din Capitală caută soluţii de marketing pentru a reuşi să-şi vîndă apartamentele, în urma crizei imobiliare care a ajuns şi în ţara noastră.
REZIDENŢIAL ● Blocurile noi îşi caută clienţi
Dezvoltatorii de proiecte imobiliare din Capitală caută soluţii de marketing pentru a reuşi să-şi vîndă apartamentele, în urma crizei imobiliare care a ajuns şi în ţara noastră.
Locul de parcare gratuit, centrala sau aerul condiţionat gratis, facilităţi pe care promotorii de proiecte imobiliare le oferă de mai bine de un an, nu mai dau rezultate. Vînzările de apartamente noi au scăzut în ultimele cinci luni de trei-patru ori faţă de aceeaşi perioadă a anului 2007. Pentru a reuşi să vîndă locuinţele aflate în diverse stadii de construcţie, dezvoltatorii devin din ce în ce mai inventivi, însă nici nu se gîndesc să-şi diminueze profitul.
SOLUŢII. Un exemplu este firma Pelican Com, cu capital turcesc, care construieşte ansamblul Atlantis, localizat în apropiere de Şoseaua Pantelimon din Bucureşti, alcătuit din patru blocuri de 11 etaje, totalizînd 134 de apartamente cu trei camere. În urma încetinirii vînzărilor de locuinţe în ultimele cinci luni, compania a introdus o nouă modalitate de plată a apartamentelor situate pînă la etajul cinci al imobilelor. "Clienţii pot plăti un avans de 10%, după care vor plăti rate pe termen de 30 de luni, fără dobîndă. Preţul mediu al unui apartament prin această modalitate este de 1.550 de euro/mp util, fără TVA", a precizat Kutsal Durace, directorul de vînzări al Pelican Com. Pentru restul locuinţelor preţul mediu este de 1.630 de euro/mp util fără TVA. Preţurile includ, printre altele, locul de parcare, mobilierul pentru bucătărie şi baie, centrala termică şi accesul gratuit la facilităţile complexului, respectiv p