Roş-albaştrii au vîndut aproape 9.000 de abonamente, mai multe decît au la un loc Dinamo, CFR Cluj şi Poli Timişoara
Facilităţile pe care Steaua le-a anunţat pentru abonaţii clubului în ceea ce priveşte achiziţionarea şi preţul biletelor la meciurile din Liga Campionilor au adus un boom la vînzările de abonamente, ajunse acum la aproape 9.000. Înainte de returul cu Galatasaray, Steaua avea 5.500 de abonaţi, cifră similară cu cele din anii precedenţi, însă imediat după tragerea la sorţi a grupelor, şefii din Ghencea au anunţat că abonaţii clubului vor avea o reducere de 20 la sută la pachetul pentru meciurile cu Bayern, Lyon şi Fiorentina.
Steaua chiar sistase vînzarea abonamentelor, însă datorită numărului mare de solicitări, a scos pe piaţă o nouă serie. Urmarea? În mai puţin de o săptămînă, aproape că s-au dublat abonaţii. “Şi-au dat seama că au facilităţi şi au ales să se aboneze”, a declarat unul dintre şefii Stelei. Un exemplu de avantaj? Un suporter care a ales să se aboneze la peluză a plătit 70 de lei, însă va primi o reducere de 25 de lei la pachetul pentru Ligă. Concluzia: cu 50 lei va vedea toate meciurile Stelei de pe teren propriu din noul sezon.
La capitolul abonamente, trendul este ascendent în tabăra Stelei. În urmă cu două sezoane, la prima participare în grupele Champions League, roş-albaştrii aveau circa 5.500 de abonaţi, iar în stagiunea precedentă cifra a urcat pînă spre 6.000. Steaua este lider în Liga I în privinţa abonamentelor emise, contabilizînd mai mulţi abonaţi decît au la un loc rivalele Dinamo, CFR Cluj şi Poli Timişoara.
DE MÎINE, “PACHETE” PENTRU ABONAŢI
Începînd de mîine, abonaţii Stelei vor putea achiziţiona pachetele de bilete la meciurile roş-albaştrilor, de pe teren propriu, în Liga Campionilor. Timp de două zile, acestea vor fi disponibile doar pentru abona