Înainte de a-şi lansa o carte „cu personaje adorabil de mincinoase“, Mihaela Rădulescu a dat, ieri, startul campaniei naţionale antifumat. Sursa: Dana Maitec
Cu o săptămână înainte de a reveni pe micul ecran cu sezonul de toamnă al emisiunii „Duminica în familie“, Mihaela Rădulescu a lansat, ieri, anunţata campanie antifumat, realizată pentru Ministerul Sănătăţii şi controversată măcar şi pentru faptul că protagonista a pozat sumar îmbrăcată pentru afişele publicitare. Mihaela, care a contribuit cu 12.000 de euro la realizarea acestui proiect, s-a angajat şi să plătească despă gubiri uriaşe în cazul în care e prinsă fumând pe perioada derulării campaniei. În plus, vedeta Antenei 1 şi-a propus să lanseze o campanie paralelă de sprijin, încercând să convingă unele persoane publice care au renunţat la fumat, ca Andreea Raicu sau Horia Brenciu, să pozeze, la rândul lor, în ţinute sumare pentru această cauză.
EVZ: Nu toată lumea a părut încântată de conceptul acestei campanii...
Mihaela Rădulescu: Proiectul a avut parte de scandalul lui, pentru că au existat voci în Ministerul Sănătăţii care au contestat conceptul campaniei, nu pe mine, ci faptul că apăream astfel îmbrăcată. Dar au trecut toate, funcţionarii ministerului au înţeles că nişte băieţi creativi din publicitate chiar ştiu ce fac şi iată că astăzi sunt în măsură să declar, alături de Institutul „Marius Nasta“ şi de Ministerul Sănătăţii, oficial, deschiderea campaniei. Fac toată această campanie pro bono, nu am niciun beneficiu financiar. Am fost fumătoare, nu din aceea înrăită, mai degrabă una care găsea în asta o formă de socializare, şi m-am lăsat fără niciun regret. Ideea pe care s-a construit întreaga campanie a fost în jurul sexualităţii. Fumatul duce la impotenţă, posibilitate care pare destul de vagă pentru majoritatea bărbaţilor, dar e a naibii de realistă. În plus, fumatul