Carrefour şi grupul german Rewe, proprietarul Selgros şi Penny Market, fac bani şi din turism. Cea mai nouă găselniţă: voiajele în parcuri de distracţii Lanţul francez de magazine are
Carrefour şi grupul german Rewe, proprietarul Selgros şi Penny Market, fac bani şi din turism. Cea mai nouă găselniţă: voiajele în parcuri de distracţii
Lanţul francez de magazine are în promoţie vacanţe la Disneyland Paris, în timp ce nemţii îşi duc clienţii în Germania, la Europa Park.
După clasicele oferte de vacanţă în Paralia Katerini sau la Nisipurile de Aur, agenţiile de voiaj ale lanţurilor de supermarketuri au o nouă găselniţă, călătoriile pentru copii în parcuri de distracţii din Europa.
Dacă îţi faci cumpărăturile la Carrefour, poate îţi va face cu ochiul oferta de vacanţă la Disneyland Paris. Şi Dertour, agenţia de voiaj a grupului Rewe (proprietarul magazinelor Selgros, Billa şi Penny Market), promovează voiaje de distracţii în Europa Park, dar şi la Disneyland Paris.
Peste 20.000 de români merg anual în vacanţă prin intermediul agenţiilor de turism ale lanţurilor de supermarketuri, potrivit estimărilor bazate pe datele privind încasările companiilor.
Grupurile Carrefour, Rewe şi Cora sunt singurele care au adus pe piaţa românească agenţii de voiaj. Dintre acestea, doar primele două sunt active, întrucât divizia de servicii de călătorie a lanţului Cora nu a scos nicio ofertă de vacanţă vara aceasta.
Dertour este al doilea cel mai mare tour operator din Germania, după TUI, iar Carrefour Voiaj are o cotă importantă de piaţă între agenţiile de turism din Franţa.
Dertour, din toamnă în Penny
Deşi face parte dintr-un grup de retail, Dertour nu a profitat până acum de fluxul de clienţi din magazine. Din toamnă însă va fi prezent în supermarketurile Penny Market, dar nu cu o agenţie, ci cu broşuri.
"Sistemul pe c