Epson România anunta o evoluţie pozitivă a business-ului după primele şase luni ale anului, concretizată într-o creştere a vânzărilor cu 52% faţă de perioada similară a anului trecut, până la atingerea cifrei de 7 milioane euro. Afacerile Epson au crescut în fiecare dintre segmentele în care compania activează: imprimare pentru utilizatorii individuali şi companii, imprimare de dimensiuni mari, proiectoare, photo viewers, scannere, consumabile şi echipamente POS. “Evo
Epson România anunta o evoluţie pozitivă a business-ului după primele şase luni ale anului, concretizată într-o creştere a vânzărilor cu 52% faţă de perioada similară a anului trecut, până la atingerea cifrei de 7 milioane euro.
Afacerile Epson au crescut în fiecare dintre segmentele în care compania activează: imprimare pentru utilizatorii individuali şi companii, imprimare de dimensiuni mari, proiectoare, photo viewers, scannere, consumabile şi echipamente POS.
“Evoluţia bună din prima parte a anului reprezintă o reflectare a creşterilor susţinute pe segmentul multifuncţionalelor şi echipamentelor foto, imprimantelor matriciale, cu o evoluţie notabilă în acest semestru, dar şi consumabilelor şi echipamentelor POS, segment în care Epson România are cel mai bun procent de penetrare a pieţei dintre toate ţările din Europa. Se adaugă interesul crescut pentru proiectoare, în special în segmentul home cinema, dar şi modelelor destinate mediului educaţional. Toate acestea sunt o dovadă clară că utilizatorii din România devin mai specializaţi şi selectivi în alegerea produselor, iau în considerare criteriul performanţei livrate la un cost rezonabil“, declară Simona Decuseară, National Sales&Marketing Manager Epson România.
Pe segmentul de imprimante (incluzând şi imprimantele multifuncţionale), cota de piaţă înregistrată în prima jumătate a anului a fost de 14%, vânzările totale înr