Succesul companiei se bazează pe motivarea angajaţilor. Pentru a creşte gradul lor de implicare nu este nevoie de bani. Secretul îl ştiu doar cei care au descoperit ce vor să fie în viaţă. Pe piaţa de instruire au explodat cererile pentru cursurile de Coaching, Work-Life Balance, Life Management, Life Coach, Training for Life, Your Life NLP... Titulatura indică sursele de import – ţările occidentale, unde interesul pentru viaţa personală devine o preocupare chiar de la v&ar
Succesul companiei se bazează pe motivarea angajaţilor. Pentru a creşte gradul lor de implicare nu este nevoie de bani. Secretul îl ştiu doar cei care au descoperit ce vor să fie în viaţă.
Pe piaţa de instruire au explodat cererile pentru cursurile de Coaching, Work-Life Balance, Life Management, Life Coach, Training for Life, Your Life NLP... Titulatura indică sursele de import – ţările occidentale, unde interesul pentru viaţa personală devine o preocupare chiar de la vårste mici. Moda a prins şi la noi de curånd, mai precis din momentul în care piaţa muncii a încetat să mai fie generoasă. Răsturnarea echilibrului balanţei dintre angajaţi şi angajatori în favoarea primilor, a dus la apariţia unor programe menite să-i înveţe cum să-şi facă o carieră pe măsura aşteptărilor personale de la viaţă.
„Şi sloganurile publicitare au avut o contribuţie însemnată“, este de părere Romeo Creţu, senior consultant la HRD. „«Trăieşte clipa!», «Sete de viaţă!», «Felicitări că faci ce vrei!» sunt laitmotive care au contribuit la schimbarea mentalităţii tinerei generaţii. Absolvenţii vor o carieră, dar nu se mai simt constrånşi să rămånă într-o companie, aşa cum se întåmpla înainte. În funcţie de etapa la care se află în viaţă şi de nevoile specifice acesteia, tinerii caută o firmă care să îi satisfacă pentru un interval de doi-trei ani. După care se duc în altă parte, unde găsesc alte oferte,