In urma cu mai putin de un an, Renault lansa pe piata noua Laguna, in care isi punea mari sperante in ceea ce priveste vanzarile. In doar sase luni, cei de la Renault au trebuit sa admita faptul ca modelul nu se vinde atat de bine pe cat isi doreau. Constructorul francez a prezentat ieri cea de-a treia versiune a modelului Megane, model care ar putea sa faca uitat insuccesul pe care l-a avut Laguna 3. Presa franceza a comentat amplu aparitia noului Megane, intrebandu-se daca va repeta esecul m
In urma cu mai putin de un an, Renault lansa pe piata noua Laguna, in care isi punea mari sperante in ceea ce priveste vanzarile. In doar sase luni, cei de la Renault au trebuit sa admita faptul ca modelul nu se vinde atat de bine pe cat isi doreau.
Constructorul francez a prezentat ieri cea de-a treia versiune a modelului Megane, model care ar putea sa faca uitat insuccesul pe care l-a avut Laguna 3.
Presa franceza a comentat amplu aparitia noului Megane, intrebandu-se daca va repeta esecul modelului Laguna 3.
Analistii francezi arata ca noul Megane va trebui sa faca fata unor noi modele venite din partea celorlalti producatori, precum noul Golf de la VW, ultima versiune a modelului Focus de la Ford, sau C4 Picasso de la Citroen.
Pentru Renault, familia Megane este cruciala si mai cu seama aceasta a treia versiune, care reprezinta cel "de-al treilea vehicul al erei Ghosn". Lansata in urma cu 13 de ani, gama Megane reprezinta 30% din rezultatul de exploatare al Renault.
Aflat in stare de asteptare, prudent, Carlos Ghosn nu a facut nicio previziune in ceea ce priveste noul Megane.
Sursa: L'Expansion