Scoala de Media, un proiect al Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si al Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor (ARMA), a fost lansata ieri. Scoala ofera un curs pentru incepatori si unul pentru avansati, iar inscrierile se pot face pana pe 25 septembrie.
Modulele scolii includ cursuri de marketing, cercetare de piata, structura si functionarea mass-media, strategie si media planning, administrarea conturilor de publicitate, prezentarea studiilor de audienta pe TV, radio, presa scrisa si Internet si a softurilor de utilizare a acestora, tehnici de negociere in afaceri.
Cursurile sunt structurate pe doua niveluri: Basic Knowledge, pentru incepatori, si Towards Excellence, pentru angajatii firmelor de profil. Fiecare curs dureaza sase luni si presupune intalniri de cate sase ore vinerea si sambata, o data la doua saptamani. Primul curs incepe pe 27 septembrie, iar inscrierile se pot face pana pe 25 septembrie.
“Media nu reprezinta un grad foarte mare de atractivitate, asa cum au jurnalismul sau creatia. Nu spunem doar «Facem o scoala si vei fi mai destept». Incercam sa aratam cum in media poti face cate un lucru diferit in fiecare zi, nu e doar partea arida a cifrelor”, a spus Stefan Iordache, presedinte UAPR.
Scoala de Media va fi promovata printr-o campanie publicitara, derulata pe TV, radio, presa scrisa si Internet. Campania, lansata sub sloganul “Media School. Te face mare”, a fost realizata de Next Advertising, in urma unui pitch organizat de UAPR.
Profesorii scolii sunt Arina Ureche, director general BRAT, Paul Stefan Markovitz, Senior Director Brand & Marketing Communications Vodafone, Liliana Mihailescu, General Manager TNS Media Research Romania, profesor doctor Mihai Coman, decan al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Andrei Musetescu, director executive TNS CSOP, Octavian Popescu, Manag