Plaza Romania a organizat ieri seara o prezentare de moda, sub numele Style Up!, in cadrul careia au fost prezentate noile colectii de toamna-iarna 2008-2009 ale Springfield, Serena, Women’secret, Stefanel, Levi’s si Esprit. Deschis in 2004, centrul comercial Plaza Romania este detinut de compania Anchor Grup. Aceasta detine mai multe proiecte printre care se numara Bucuresti Mall, Shopping MallDova din Chisinau, Anchor Plaza, Anchor Plaza Metropol si ansamblul rezidential InCity Re
Plaza Romania a organizat ieri seara o prezentare de moda, sub numele Style Up!, in cadrul careia au fost prezentate noile colectii de toamna-iarna 2008-2009 ale Springfield, Serena, Women’secret, Stefanel, Levi’s si Esprit. Deschis in 2004, centrul comercial Plaza Romania este detinut de compania Anchor Grup. Aceasta detine mai multe proiecte printre care se numara Bucuresti Mall, Shopping MallDova din Chisinau, Anchor Plaza, Anchor Plaza Metropol si ansamblul rezidential InCity Residences din Bucurestiului. In urmatorii doi ani, Anchor Grup va dezvolta o serie de proiecte in domeniul de retail, rezidential si de cladiri de birouri. Centrul comercial Plaza Romania are 42.000 metri patrati suprafata inchiriabila si are ancore precum: ZARA, Famous Brands, G’Market, Media Galaxy, Movieplex, Diverta si Play Planet. Promovarea celor doua centre comerciale din Capitala este bazata pe comunicarea optiunilor de retail, shopping si modalitati de petrecere a timpului liber si a diferitelor tipuri de evenimenteorganizate. In 2007 Plaza Romania a primit premiul Jean Lois Solal Marketing oferit de International Council of Shopping Centers (ICSC) la categoria Relatii Publice pentru o campanie organizata de Halloween. In 2008, International Council of Shopping Centers (ICSC)a premiat compania Anchor Grup cu medalia de argint pentru campania de relatii publice “Orasul de nisip”. Plaza Romania rep