Romtelecom a mai facut un pas in schimbarea imaginii sale din operatorul agresiv si arogant cu proprii clienti in operatorul pe o piata concurentiala unde nu numai preturile dar si atitudinea pot face diferenta. Concret, si-a modificat identitatea vizuala si a introdus trei noi abonamente.Referitor strict la brand, noul logo este unul potrivit domeniului, un motiv fiind faptul ca este oarecum asemanator cu cel al gigantului British Telecom. Nu este nici copiat, nici adaptat, departe de noi
Romtelecom a mai facut un pas in schimbarea imaginii sale din operatorul agresiv si arogant cu proprii clienti in operatorul pe o piata concurentiala unde nu numai preturile dar si atitudinea pot face diferenta. Concret, si-a modificat identitatea vizuala si a introdus trei noi abonamente.
Referitor strict la brand, noul logo este unul potrivit domeniului, un motiv fiind faptul ca este oarecum asemanator cu cel al gigantului British Telecom. Nu este nici copiat, nici adaptat, departe de noi aceasta acuzatie. Nu incercam nici sa inducem ideea ca cineva din echipa care a lucrat la imaginea Romtelecom s-ar fi inspirat de acolo. Este doar o constatare. In ambele cazuri, numele companiei este scris cu albastru in stanga logo-ului, iar logoul are forme rotunde, plin de culori precum albastru, verde, galben si rosu. Repetam, diferenta este clara, cele doua branduri nu se pot confunda, nici macar la o privire rapida. British Telecom are sigla "BT", in timp ce Romtelecom si-a trecut tot numele. Logoul britanic arata precum un glob de cristal care are in anumite locuri pete de culoare; logo-ul Romtelecom este format doar din cercuri (sau sfere, depinde de perspectiva) in culori oarecum asemanatoare.
A doua noutate este compusa din trei abonamente: Voce Mobil, Voce International si Voce Total. Primul are tarife mai mici catre retelele mobile, al doilea