Dupa o investitie de 10 milioane de euro derulata in mai multe etape, hotelul Best Western Parc va deveni, din ianuarie 2009, Ramada Parc Bucharest. Reprezentantii Ramada se asteapta ca notorietatea brandului sa genereze, anul viitor, incasari cu 10% peste cifra de afaceri estimata in acest an si un grad de ocupare de pana la 72% pentru noul hotel din complexul Ramada.
“Vom investi 1,5 milioane de euro in rebranding, renovarea fatadei cladirii, facilitati si servicii imbunatatite. Am decis sa nu crestem preturile camerelor, urmarim o crestere a gradului de ocupare al hotelui de la 68%, cat este in prezent, la 72% in urmatorul an si o majorare a cifrei de afaceri cu 10%, pana la 6 milioane de euro in 2009”, a declarat, pentru Wall-Street, Daniel Ben-Yehuda (foto), director general al Ramada Plaza si al hotelului Parc.
Etapa de rebranding a hotelului Parc va fi urmata de inca doua etape de investitii. In prima jumatate a anului 2009 se va renova baza de agrement, un centru Spa in care se va investi aproximativ 3,5 milioane de euro. Planurile Ramada includ si finalizarea, in cel mult trei ani, a unui centru de conferinte de 1.500 de locuri, Ramada Ballroom, cu o investitie de 3,5 milioane de euro.
Ramada Parc si Ramada Plaza vor face parte integranta din Ramada Convention Center, cel mai mare complex hotelier Ramada din Europa.
Ben-Yehuda a precizat ca, in ciuda scaderii numarului de turisti pe piata hoteliera, scadere resimtita de marile lanturi hoteliere in prima parte a anului, Ramada se va baza si pe sistemul central de rezervari online al grupului, care aduce, in proportie de 50%, turisti straini. Annual, fgradul de ocupare al hotelui Parc creste cu 2-3%, au spus reprezentantii Ramada.
In primul semestru al anului 2008, complexul Ramada (hotelul Best Western Parc si Ramada Plaza) a avut incasari de 7,5 milioane de euro, asigurata de tur