Clasamentul primelor patru marci auto de import va fi decis anul acesta abia in luna decembrie, dupa ce anul trecut cursa a fost castigata detasat de Renault, la o distanta de peste 6.000 de masini de locul doi.
Ford ar putea atinge in acest an un volum de peste 26.000 de unitati, in conditiile in care vanzarile importatorului Romcar isi mentin ritmul de crestere de peste 30% inregistrat in primele opt luni.
Un astfel de volum ar apropia Ford de prima pozitie in topul marcilor de import, in conditiile in care Skoda si-a micsorat obiectivul la 25.500-26.000 de unitati, iar Renault ar putea incheia anul tot in jurul a 26.000 de masini, dupa scaderile de pana acum. Clasamentul primelor patru marci auto de import va fi decis anul acesta abia in luna decembrie, dupa ce anul trecut cursa a fost castigata detasat de Renault, la o distanta de peste 6.000 de masini de locul doi.
Ford ar putea atinge in acest an un volum de peste 26.000 de unitati, in conditiile in care vanzarile importatorului Romcar isi mentin ritmul de crestere de peste 30% inregistrat in primele opt luni.
Un astfel de volum ar apropia Ford de prima pozitie in topul marcilor de import, in conditiile in care Skoda si-a micsorat obiectivul la 25.500-26.000 de unitati, iar Renault ar putea incheia anul tot in jurul a 26.000 de masini, dupa scaderile de pana acum.