Radu Caprau, noul retail manager al OMV Romania, are ca obiective dezvoltarea serviciilor din benzinarii si extinderea retelei in marile orase si pe autostrazi, bugetul pentru anul acesta fiind de 10 mil. euro pentru cinci noi benzinarii.
Caprau, 33 ani, l-a inlocuit in functie din luna mai pe Vlad Seitan care a preluat functia de head of international marketing in cadrul grupului petrolier austriac OMV. "Ne concentram pe dezvoltarea serviciilor, in contextul in care benzinariile nu mai sunt doar simple statii de alimentare cu carburanti, ci au devenit centre multifunctionale de servicii", spune Caprau, care pana la 1 septembrie a coordonat si activitatile pe retail ale OMV in Bulgaria. Radu Caprau, noul retail manager al OMV Romania, are ca obiective dezvoltarea serviciilor din benzinarii si extinderea retelei in marile orase si pe autostrazi, bugetul pentru anul acesta fiind de 10 mil. euro pentru cinci noi benzinarii.
Caprau, 33 ani, l-a inlocuit in functie din luna mai pe Vlad Seitan care a preluat functia de head of international marketing in cadrul grupului petrolier austriac OMV. "Ne concentram pe dezvoltarea serviciilor, in contextul in care benzinariile nu mai sunt doar simple statii de alimentare cu carburanti, ci au devenit centre multifunctionale de servicii", spune Caprau, care pana la 1 septembrie a coordonat si activitatile pe retail ale OMV in Bulgaria.