Industria de publicitate lansează pe 27 septembrie primul program de pregătire în meseria de media-planner şi de media-buyer Cursurile şcolii de media se promovează pe televiziunile
Industria de publicitate lansează pe 27 septembrie primul program de pregătire în meseria de media-planner şi de media-buyer
Cursurile şcolii de media se promovează pe televiziunile naţionale în regim de gratuitate, deşi viitorii studenţi trebuie să plătească o taxă de studii de 1.200 de euro.
"Am dat 100.000 de euro pe prezervative şi am <> peste 300.000 de femei". Nu e un citat din memoriile unui Casanova modern, ci este replica unui tânăr dintr-un recent spot publicitar. În acelaşi clip, o tânără recunoaşte, cu nonşalanţă, că a cheltuit 500.000 de euro pe lună numai pe telefoane. (Replica aceasta l-ar face invidios pe Bogdan Enoiu, directorul general al McCann, recunoscut în lumea publicităţii că vorbeşte foarte mult pe mobil).
Al treilea personaj al aceluiaşi clip se laudă că pentru doar 6.000 de euro ar putea întrerupe derby-ul Steaua - Dinamo. Toate aceste trei personaje fac parte din campania "Testimonial" pentru promovarea Şcolii de Media, care se va lansa la sfârşitul acestei luni. În realitate, interpreţii sunt chiar oameni din industria publicităţii: "Casanova" este Iulian Angheluţă, media-planner la agenţia United Media.
Afirmaţia de la început nu este chiar departe de adevăr. Iulian Angheluţă, în postura de media-plannner, a lucrat la planificarea bugetului de media al unei mărci de prezervative. Mai precis, a plasat reclame la prezervative în mass-media în valoare de 100.000 de euro pentru ca mesajul "să atingă" 300.000 de femei. Acesta era obiectivul clientului, 300.000!
O şcoală care te face "mare"
"Vorbăreaţa la telefon" este chiar o angajată a lui Enoiu, Anca Tănăsescu, media-planner la McCann Erickson. Iar "Şmecherul" care