Magazinul multibrand de lux Mengotti de pe Calea Victoriei a inregistrat vanzari de 800.000 de euro din luna martie si pana in prezent, reprezentantii companiei estimand o cifra de afaceri de 2 mil. euro in acest an. "Vanzarile sunt mai bune decat am crezut, mai ales ca am avut numai pantofi si accesorii. Cel mai bine s-au vandut accesoriile Prada, pantofii in primul rand, dar si produsele Fendi din blana. Dupa care urmeaza, bineinteles, Dolce & Gabbana", explica Adriano Mengotti, presedintele grupului Mengotti. El spune ca dupa efervescenta din 2008 de pe piata luxului va urma o perioada in care lucrurile se vor echilibra. "Evolutia este extrem de dinamica. Observ uneori schimbari in bine la care nu m-as fi asteptat intr-un timp atat de scurt. Planuim sa ne extindem cu parteneri, posibil romani, in patru orase din Romania - Constanta, Iasi, Brasov si Timisoara", spune Mengotti care asteapta de la 2009 o dublare a cifrei de afaceri. Grupul planuieste sa aloce 15 milioane de euro in 2009 in sectoare variate, printre care moda si imobiliare. Mengotti a investit 800.000 de euro in amenajarea magazinului de 700 de metri patrati pe rafturile caruia au fost asezate branduri precum Prada, Valentino, Dolce & Gabbana, Versace, Giorgio Armani, Fendi, Loro Piana, Moncler, Haute, Diane Von Furstenberg, Prada Linea Rossa, Scervino sau Gamme Rouge. Grupul Mengotti avea deja experienta pe piata luxului, in Italia avand 12 magazine in tinuturile Veneto si Lombardia, care i-au adus in 2007 o cifra de afaceri de 30 de milioane de euro. Magazinul din Bucuresti este primul pe care grupul l-a deschis in afara Italiei.
Magazinul multibrand de lux Mengotti de pe Calea Victoriei a inregistrat vanzari de 800.000 de euro din luna martie si pana in prezent, reprezentantii companiei estimand o cifra de afaceri de 2 mil. euro in acest an. "Vanzarile sunt mai bune decat am crezut, mai a