Allianz-Tiriac Pensii Private, al doilea jucator pe piata pensiilor obligatorii, a lansat un pachet integrat de servicii pentru clienti, care include un site cu informatii despre contul de pensie obligatorie si contul de pensie privata, servicii prin SMS si e-mail, o aplicatie pentru angajatori si un call-center. "Am fost primul administrator de pensii private care a lansat un site web pentru clientii sai. Am adaugat si alte facilitati pentru clientii nostri, astfel ca astazi am ajuns la un pachet complet, ce include toate solutiile de informare necesare participantilor la fondurile noastre de pensii", a spus directorul general, Crinu Andanut. Astfel, clientii Allianz-Tiriac Pensii Private vor putea accesa pe site informatii referitoare la contul de pensie privata, istoricul contributiilor, valoarea unitatii de fond, numarul unitatilor de fond si comisioanele care le sunt percepute. De asemenea, clientii vor avea posibilitatea de a verifica, prin serviciul SMS sau e-mail, situatia ultimei plati a contributiei si valoarea la zi a contului. La randul lor, companiile care ofera prin Allianz-Tiriac pensii facultative (pilonul III) angajatilor isi vor putea gestiona plata contributiilor cu ajutorul unei aplicatii speciale de pe acelasi site web. Totodata, s-a infiintat un call-center pentru clienti, unde se pot informa in legatura cu participarea la fondurile de pensii private. Allianz-Tiriac Pensii Private are peste 1,1 milioane de participanti la fondul de pensie obligatorie si peste 36.000 de participanti la fondurile de pensii facultative.
Allianz-Tiriac Pensii Private, al doilea jucator pe piata pensiilor obligatorii, a lansat un pachet integrat de servicii pentru clienti, care include un site cu informatii despre contul de pensie obligatorie si contul de pensie privata, servicii prin SMS si e-mail, o aplicatie pentru angajatori si un call-center. "Am f