Comstructorul auto german Mercedes-Banz intentioneaza ca pana in anul 2015, 20% din vanzarile sale sa fie reprezentate de modele hibrid. Potrivit companiei, acest lucru va fi posibil datorita lansarii in fiecare an (incepand din 2009) a cate unui model hibrid. Tinta producatorului german reflecta actualele reglementari din industria auto, precum si modificarea cererii clientilor.Mai mult, compania vrea ca astfel sa-si asigure continuitatea si dupa eventuala disparitie a motorului cu combustie in
Comstructorul auto german Mercedes-Banz intentioneaza ca pana in anul 2015, 20% din vanzarile sale sa fie reprezentate de modele hibrid. Potrivit companiei, acest lucru va fi posibil datorita lansarii in fiecare an (incepand din 2009) a cate unui model hibrid. Tinta producatorului german reflecta actualele reglementari din industria auto, precum si modificarea cererii clientilor.
Mai mult, compania vrea ca astfel sa-si asigure continuitatea si dupa eventuala disparitie a motorului cu combustie interna. Mercedes considera ca ultimele zile ale acestui tip de propulsie vor fi traite in industrie peste circa 20-30 de ani. Potrivit companiei, tranzitia de la combustia interna la autovehiculele cu propulsie alternativa nu va fi una brusca, ci va fi realizata prin intermediul mai multor etape, astfel incat, in timp, se va trece de la actualele modele hibride la cele in intregime electrice, care sunt aprociate sa devina suficient de autonome si puternice incat vor inlocui in intregime motorul cu combustie.
deja, Mercedes-Bans planuieste sa fie primul constructor auto important care va lansa pe piata un hibrid propulsat de o baterie litiu-ion, sub forma modelului S400 Hybrid, cu toate ca ar putea fi devansat de mai multe companii mai mici. Modelul S400 Hybrid va fi urmat in anul 2009 de ML450 Hybrid, care printre altele, va intra in competitie d