Agentia de publicitate McCann a realizat campania de promovare a noului matinal marca Radio 21 – Fabrica DeMenta. Campania de promovare vizeaza in special Capitala, dar si marile orase din tara, potrivit declaratiilor facute pentru Wall-Street de Alexandru Macavei, director executiv Radio 21.
Campania integrata va debuta pe 20 septembrie si va avea o “perioada de concentrare pe produs” in primele doua luni de la lansare.
Divizia McCann Erickson s-a ocupat de partea de creatie, Brand Tailors a fost responsabila de branding, in timp ce MRM s-a concentrate pe segmentul online.
“Este o campanie de promovare cu focus pe Bucuresti, dar si la nivel national. Campania va include activitati online, outdoor cu tot ceea ce inseamna panouri sau masini mobil-afis. Vom incerca sa nu aglomeram totusi publicul cu mesaje, in contextul in care debuteaza si campania electorala si cetatenii vor fi «bombardati» din toate partile. Folosim si indoor-ul, plus ca vom face si alte lucruri neconventionale, adica BTL la modul oameni pe strazi etc”, a declarat Alexandru Macavei.
De asemenea, campania va fi derulata si la nivelul oraselor mari din tara si a centrelor universitare importante, precum Iasi sau Timisoara.
“Fabrica DeMenta”, noul matinal al postului de radio, va fi realizat de o echipa formata din Razvan Popescu, Orlando, Bubanu si Blaj. Radio 21 renunta astfel la denumirea “Dimineata DeMenta”, emisiune prezentata de Daniel Buzdugan si Mihai Morar, realizatori care au parasit postul de radio in luna iunie, optand pentru Radio Zu, apartinand trustului Intact.
“E vorba de un intreg continut, un intreg concept, cu oameni noi, cu lucruri noi, care speram sa functioneze. Pot sa spun ca am mare incredere in ceea ce o sa se intample pentru ca este aceeasi echipa in spatele acestui matinal, aceeasi echipa care a adus Radio 21 in pozitia in care ne aflam a