Piata cosmeticelor si a produselor de ingrijire personala este estimata pentru acest an la o aproximativ 745 de milioane de euro, in crestere cu pana la 5% fata de anul anterior, cand s-a ridicat la 720 de milioane de euro, potrivit unui studiu Euromonitor.
Astfel, dupa rate de crestere de peste 15%, vanzarile de cosmetice si produse de ingrijire personala (sapun, gel de dus, creme, sampon, balsam de par, produse de hairstyle, produse pentru barbierit) ar putea consemna primul avans mai mic de 10% in acest an, arata datele aceleiasi surse. Piata cosmeticelor si a produselor de ingrijire personala este estimata pentru acest an la o aproximativ 745 de milioane de euro, in crestere cu pana la 5% fata de anul anterior, cand s-a ridicat la 720 de milioane de euro, potrivit unui studiu Euromonitor.
Astfel, dupa rate de crestere de peste 15%, vanzarile de cosmetice si produse de ingrijire personala (sapun, gel de dus, creme, sampon, balsam de par, produse de hairstyle, produse pentru barbierit) ar putea consemna primul avans mai mic de 10% in acest an, arata datele aceleiasi surse.