Lancia Ypsilon Momo Design intra in randul versiunilor individualizate create de casele de tuning pentru a oferi pasionatilor unei marci un ideal la care sa aspire.
Casa Momo Design a realizat in cazul Lanciei Ypsilon nu doar o restilizare exterioara a modelului, ci "a umblat" si la propulsorul de origine Fiat de 1,3 litri Multijet.
Astfel, dupa ce Momo "s-a jucat" sub capota, propulsorul a ajuns sa dezvolte 105 CP la 4.000 rpm si reuseste sa puna la dispozitia soferului un cuplu motor de 200 Nm.
Combinat cu o cutie de viteze in cinci trepte, accelereaza, conform cartii tehnice, pana la 100 km/h in 10,3 secunde, cu aproximativ 3 secunde mai rapid decat un Logan, si ajunge la o viteza de top de 177 km/h. Datele tehnice vorbesc de la sine, astfel ca este inutil sa mentionam senzatiile rutiere incercate la volanul micutei italience pe un parcurs de circa 300 km.
Trebuie insa sa adaugam ca sportivitatea acestei Ypsilon "dopate" se resimte pe sosea, chiar si in afara orasului, iar din cauza drumurilor mai putin intretinute suspensia, relativ tare, nu transmite in habitaclu chiar toate socurile.
Revenind la design, galbenul caroseriei imbinat cu griul prezent pe plafon si haionul portbagajului este inedit si creeaza pe sosea o curiozitate inerenta participantilor la trafic. Participarea Momo a fost desigur inscriptionata in pilonul B al caroseriei.
Interiorul nu exceleaza prin inovatii, dar prezinta un post de conducere bine adaptat si cu o sustinere laterala demna de puterea de sub capota.
Lancia Ypsilon Momo Design intra in randul versiunilor individualizate create de casele de tuning pentru a oferi pasionatilor unei marci un ideal la care sa aspire.
Casa Momo Design a realizat in cazul Lanciei Ypsilon nu doar o restilizare exterioara a modelului, ci "a umblat" si la propulsorul de origine Fiat de 1,3 l