Mihaela Radulescu a devenit cel mai bine platit playmate al tuturor timpurilor, datorita campaniei antifumat derulate de firma sotului ei, Elan Schwartzenberg, pe banii Ministerului Sanatatii. 800.000 de euro pe un pictorial. De care nici nu s-ar fi povestit daca n-ar fi fost parodia erotica a bloggerului Zoso, luata de buna de niste jurnalisti profesionisti ai Antenelor.
Numai un extraterestru de pe planeta optimistilor incurabili ar crede ca scopul campaniei este unul social si are legatura cu dependenta de fumat. Caietul de sarcini pentru atribuirea contractului a fost compus de Ministerul Sanatatii parca special pentru cuplul Schwartzenberg-Radulescu.
Cine altcineva ar fi putut sa ofere panotaj sub pretul pietei daca nu Elan Schwartzenberg, care a avut afaceri in publicitatea outdoor? Criteriul cantitatii de spatiu publicitar a reprezentat 70%- 80% din punctajul total, spun surse apropiate licitatiei, vedeta nefumatoare fiind cealalta conditie eliminatorie. Amicul guvernelor Elan Schwartzenberg - care tocmai a inaugurat un supermall pe locul Parcului Tabacariei defrisat special de primarul PSD Radu Mazare - le indeplinea pe ambele. Chiar daca consortiul Seaview nu a functionat nicio zi ca agentie de publicitate, Schwartzenberg avea si outdoorul si vedeta care s-a lasat de fumat pe perioada campaniei. „Prietenii“ spun ca doar cu doua saptamani inainte de acordarea contractului.
Insasi campania, asa cum se desfasoara ea in prezent, probeaza ca este doar un contract cu dedicatie pentru familia Schwartzenberg-Radulescu. Ministerul Sanatatii nu a precizat in niciuna dintre etapele licitatiei cine si cum va evalua efectele actiunii de 800.000 de euro. Si pare complet dezinteresat de rezultate, din moment ce a aprobat un concept adresat exclusiv barbatilor nefumatori intre 30 si 40 de ani.
Daca aceasta campanie era una de pre