Publicitarii critică modul sexy în care a fost promovat spotul antifumat al Ministerului Sănătăţii. Ei consideră mesajele drept încâlcite şi depăşite. Drepturile de realizare a
Publicitarii critică modul sexy în care a fost promovat spotul antifumat al Ministerului Sănătăţii. Ei consideră mesajele drept încâlcite şi depăşite. Drepturile de realizare a campaniei au fost obţinute, în urma unei licitaţii, de firma în care soţul Mihaelei Rădulescu, Elan Schwartzenberg, deţine 49% din acţiuni.
"Dacă cineva se aşteaptă ca milioane de oameni să stingă ţigara şi să se arunce asupra partenerului de viaţă, visând la doamna Schwartzenberg... înseamnă că nu au niciun dram de discernământ", spune Ştefan Voloacă, director de creaţie în domeniul publicităţii.
Mesajele spotului în care apare Mihaela Rădulescu sunt considerate "fumate" de mai mulţi specialişti în campanii publicitare
Creatorii de spoturi publicitare consideră că scandalul pe marginea reclamei poate conduce atât la creşterea notorietăţii campaniei, cât şi la banalizarea ei.
Gafa jurnaliştilor de la Antena 2 a făcut din campania antifumat motiv de dezbatere în mediile publicitare. În timp ce unii creatori de reclame cred că postarea aşa-zisei glume pe blogul lui Zoso, cât şi amplificarea scandalului ar putea conduce la creşterea popularităţii campaniei, alţii critică direct conceperea producţiei.
Tenta sexuală i-a dezamăgit pe specialiştii în publicitate. În schimb, în străinătate mesajele sunt explicite, fie că e vorba de scăderea potenţei, îmbolnăvire sau moarte.
Campanie "nocivă"
Creatorii de spoturi publicitare au opinii diferite în ceea ce priveşte campania "Stop Fumat", cât şi parodierea acesteia. Prima observaţie a specialiştilor este creativitatea.
"Pozele alea cu Răduleasca în chiloţi reprezintă o campanie publicitară pe bune? Lăsând la o part