Conform unui studiu realizat de compania de cercetare ABI Research, in 2007 piata terminalelor dotate cu touchscreen a inregistrat o crestere de 91% fata de 2007. Reprezentantii companiei estimeaza ca pana in 2009 piata de profil va ajunge pana la 5 miliarde de dolari. "Curand aproapte toti producatorii de terminale moile vor aborda, in mai mica sau mai mare masura, tehnologia touchscreen" a declarat Kevin Burden, directorul de cercetare al ABI Research. In ceea ce priveste vanzarile de termin
Conform unui studiu realizat de compania de cercetare ABI Research, in 2007 piata terminalelor dotate cu touchscreen a inregistrat o crestere de 91% fata de 2007. Reprezentantii companiei estimeaza ca pana in 2009 piata de profil va ajunge pana la 5 miliarde de dolari.
"Curand aproapte toti producatorii de terminale moile vor aborda, in mai mica sau mai mare masura, tehnologia touchscreen" a declarat Kevin Burden, directorul de cercetare al ABI Research.
In ceea ce priveste vanzarile de terminale mobile cu touchscreen, producatorul coreean Samsung se situeaza pe primul loc, detinand 33% din piata de profil. Pe locul al doilea se afla, surprinzator, Motorola, care are o cota de piata de 30%. Conform declaratiei lui Kevin Burden, Samsung si Motorola detin primele pozitii datorita prezentei acentuate ce o au pe piata asiatica. "Deoarece este foarte greu sa reprezinti toate caracterele asiatice pe o tastatura clasica, telefoanele cu touchscreen sunt mult mai cautate deoarece caracterele pot fi mai usor scrise. Astfel, zona Asia-Pacific a reprezentat mai mult de 80% din piata globala de terminale mobile dotate cu touchscreen in ultimul an" a mai adaugat Burden.
Pe locul al treilea in topul producatorilor de telefoane mobile cu touchscreen se afla Sony Ericsson, cu o cota de piata de 24%. Restul de 13 procente din piata de profil sunt impartite intre alti p