Daca in trecut culorile negru sau gri erau dominante atunci cand venea vorba de o agenda, un dosar sau un suport de birou, in prezent produsele de fashion office, majoritatea produse de marca, in culori vii, incep sa fie din ce in ce mai prezente in birourile din Romania. Astfel, anul trecut produsele de fashion au reprezentat 1-2% din cifra de afaceri in valoare de circa 70 de milioane de euro a Proffice, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata produselor de birou.
“In ultimii ani, consumatorii de produse office s-au orientat din ce in ce mai mult catre utilizarea de produse de brand, ale caror avantaje in folosire sunt usor de identificat, si, mai mult decat atat, recent, conceptul de birou “viu” a devenit un trend care prinde un contur clar. Din ce in ce mai multi clienti aleg un produs care sa se “asorteze” cu personalitatea lor sau a biroului in care lucreaza”, considera Eliza Nitescu (foto), marketing manager Proffice.
Daca in 2007 aceasta nisa de produse a avut o cota peste asteptari din cifra de afaceri a companiei, pentru anul acesta asteptarile sunt foarte mari.
“Pentru anul 2008 estimam o crestere a acestei cote pana la 5 procente dintr-o cifra de afaceri care se preconizeaza a ajunge la 80-85 de milioane de euro”, afirma reprezentanta companei.
Fashion Office reprezinta orientarea catre design-ul nou, inovativ. Produsele aflate sub aceasta eticheta sunt caracterizate de un aspect deosebit si au scopul de a infrumuseta si de a eficientiza viata la birou. In portofoliul celor de la Proffice sunt in prezent circa 500 de produse de fashion, din cele peste 10.000 de produse care alcatuiesc portofoliul companiei.
“Am inceput prin introducerea articolelor fashion Clairefontaine, care au mers foarte bine, si am continuat cu introducerea in oferta Be Proffice a importanti producatori mondiali de produse pentru birouri cum ar fi Dur