Regia elvetiana de publicitate Goldbach Media Group, specializata in vanzarea de publicitate in mediile electronice, interactive si mobile, a preluat controlul asupra grupului german ARBOmedia, prezent si pe piata romaneasca, potrivit unui comunicat comun al celor doua companii, remis HotNews.ro. Goldbach Media a preluat 72,7% din ARBOmedia si anunta planuri de dezvoltare rapida in Europa Centrala si de Est.
Potrivit comunicatului, GMG, listata la Swiss Exchange si activa pe pietele din Elvetia, Germania, Austria, Croatia si Slovenia, intentioneaza sa inainteze oferte si celorlalti actionari ARBOmedia, la pretul de 9,8 euro/actiune.
Comunicatul anunta, totodata, "integrarea" companiilor ARBOmedia ce detin pozitii de leader de piata in Polonia, Republica Ceha si Romania, precum si noile operatiuni din Rusia, ceea ce va transforma Goldbach Media in "furnizorul numarul unu de servicii de marketing pentru media online in Europa de Est".
Ragaz de doi ani pentru presa locala din Romania
Potrivit documentului, activitatile ARBOmedia in sectorul presei scrise din Romania si operatiunile sale de vanzari de publicitate pentru televiziunea publica, in Republica Ceha, nu se potrivesc cu portofoliul Goldbach Media, dedicat mediilor electronice, digitale si interactive. In urmatoarele 24 de luni vor fi gasite solutii in privinta acestor unitati, posibil prin implicarea unor parteneriate sau acorduri de cooperare, se precizeaza in comunicat. Acesta mai arata ca "activitatile din Turcia vor fi monitorizate foarte atent".
Comunicatul precizeaza ca aproximativ 70% dintre angajatii ARBOmedia in Romania sunt in zona de print, unde s-a investit major in 2007.
Contactat de HotNews.ro, Silviu Ispas, directorul ARBOmedia Romania si EMI Romania, a spus ca nu poate oferi declaratii pana miercuri, 17 septembrie.
"Prima retea pa