Orange lanseaza in România campania de comunicare a noii viziuni de brand, parte a celei mai mari campanii integrate Orange la nivel mondial. In Romania, costurile campaniei sunt estimate la doua milioane de euro, a declarat Thierry Millet, Director Comercial al Orange Romania. Noua campanie are la bază ideea că fiecare este suma relaţiilor cu oamenii din jur, acei oameni care ne marchează viaţa în diverse etape ale existenţei noastre. Noua viziune este în acord cu valorile brandului
Orange lanseaza in România campania de comunicare a noii viziuni de brand, parte a celei mai mari campanii integrate Orange la nivel mondial. In Romania, costurile campaniei sunt estimate la doua milioane de euro, a declarat Thierry Millet, Director Comercial al Orange Romania.
Noua campanie are la bază ideea că fiecare este suma relaţiilor cu oamenii din jur, acei oameni care ne marchează viaţa în diverse etape ale existenţei noastre.
Noua viziune este în acord cu valorile brandului Orange: simplu, deschis, surprinzător, dinamic şi onest. Coerenţa şi continuitatea în comunicare sunt asigurate si de identitatea grafică a brandului care rămâne neschimbată.
“Transformarea Orange in operator convergent şi furnizor de conţinut face astăzi necesară reîmprospătarea brandului pentru a ne asigura ca transmitem tot ceea ce poate face acesta pentru clientii sai. «Together we can do more» este noul slogan care exprimă încrederea noastră în puterea oamenilor de a realiza mai mult împreună,” a declarat Richard Moat, CEO al Orange România.
Noua campanie de brand a fost realizată in Romania de agentia de publicitate Publicis, iar la nivel international de Publicis Groupe. Campania va include execuţii la TV, in presa scrisa, online, outdoor şi in magazinele Orange.
Orange este lider de piata in Romania cu 10,088 milioane de clienti si este parte a grupului France Tel