Cu câteva zile în urmă, piaţa auto românească a primit o nouă infuzie de forţă şi exclusivism. Cei patru membri ai familiei 911 Carrera au debutat oficial ca noi concurenţi n pretenţiosul segment al maşinilor sport de lux. Pornind de la premisa că aveţi cel puţin 85 de mii de euro prin buzunare, că sunteţi dispuşi să circulaţi numai între orele de vårf şi pe şosele proaspăt reparate vă putem da o veste bună. Porsche a lansat în Romånia patru noi bolizi ca
Cu câteva zile în urmă, piaţa auto românească a primit o nouă infuzie de forţă şi exclusivism. Cei patru membri ai familiei 911 Carrera au debutat oficial ca noi concurenţi n pretenţiosul segment al maşinilor sport de lux.
Pornind de la premisa că aveţi cel puţin 85 de mii de euro prin buzunare, că sunteţi dispuşi să circulaţi numai între orele de vårf şi pe şosele proaspăt reparate vă putem da o veste bună. Porsche a lansat în Romånia patru noi bolizi care îi vor face pe mulţi pasionaţi să bage adånc måna în buzunare. Alături de Ferrari şi Lamborghini, cei de la Porsche împart o zonă a pieţei care a băgat deja milioane de euro în buzunarele comercianţilor, iar în 2008, premisele sunt încă favorabile. Am putea adăuga aici şi Maserati, Bugatti sau Bentley, însă modelele acestor mărci sunt mai degrabă luxoase decåt sportive.
Revenind la noile Porsche 911
Carrera şi Carrera S, ambele în variante coupé şi cabriolet, trebuie menţionat că, în timp ce inginerii din Stuttgart au găsit soluţii de perfecţionare ale puterii, stabilităţii şi siguranţei, designerii par să se fi oprit la habitaclu fără a interveni sesizabil asupra stilului deja clasic al caroseriei. Prin introducerea, în premieră, a injecţiei directe de benzină pe o maşină sport Porsche, puterea maximă a modelului 911 Carrera, cu motorul de 3,6 litri, a crescut cu 20 CP, ajungånd la 345 CP, iar puterea maximă a modelului 911 Carrera S,