Grupul RTC a intrat pe piata HoReCa cu franciza Cup&Cino, printr-o locatie shop-in-shop in cadrul magazinului Diverta Magheru, vizand extinderea brandului cu inca 6 locatii pana la sfarsitul anului 2008, dupa o investitie de aproximativ un milion de euro, au declarat reprezentantii grupului.
“Ne-am hotarat acum sase luni sa facem o divizie pe piata ospitalitatii. Potentialul acestei piete este in prezent in Romania de 3-4 ori mai mare decat in Occident. Cu Cup&Cino am gasit exact ceea ce imi doream”, a declarat Octavian Radu, presedintele si fondatorul grupului RTC Holding.
De origine germana si prezent in 15 tari din intreaga lume, Cup&Cino este primul brand pe care il lanseaza grupul RTC pe piata HoReCa, prin doua concepte diferite, de coffee house si shop-in-shop, prin contributia diviziei de food&beverage Sebra si a partenerilor de franciza.
“Flexibilitatea conceptului Cup&Cino ne permite dezvoltarea in mai multe tipuri de locatii, de la 3 la 450 metri patrati”, a precizat Sebi Vasilescu (foto), CEO al diviziei Sebra din cadrul grupului. Cafeneaua din magazinul Diverta Magheru are un spatiu de 60 de metri patrati, investitia pe metru patrat ajungand la 1.000 de euro pentru o unitate fara bucatarie si la aproximativ 1.500 de euro incluzandu-se si spatiul pentru producerea si ambalarea gustarilor.
Sase cafenele in 2008 si extindere in Bulgaria in 2009
“In 2008 vom deschide inca sase locatii, patru coffee shops operate de Sebra si doua in regim shop-in-shop. Investitia totala in aceste locatii se va ridica la un milion de euro, la o suprafata totala de aproximativ 750 de metri patrati”, a mai spus Vasilescu, adugand ca vor exista atat unitati stradale, cat si in mall-uri, prin asociere cu Diverta si Debenhams, care apartin, de asemenea, grupului.
Reprezentantul Sebra estimeaza o cifra de afaceri de 2 milioane de euro pentru primul