Iulian Rusnac este, la 40 de ani, pilot-şef al companiei Tarom. Cele 7.000 de ore de zbor pe care le are la activ îi permit să vorbească despre ce înseamnă meseria de pilot. „Tatăl meu a fost pilot. Cånd eram mic, mă aducea să văd avioanele. Era ceva special, ceva frumos.“ Aşa îşi începe povestea Iulian Rusnac, pilotul-şef al companiei Tarom. Tatăl său a fost cel care l-a iniţiat în tainele aviaţiei. La început, a fost curiozitatea. Apoi, aceasta s-a trans
Iulian Rusnac este, la 40 de ani, pilot-şef al companiei Tarom. Cele 7.000 de ore de zbor pe care le are la activ îi permit să vorbească despre ce înseamnă meseria de pilot.
„Tatăl meu a fost pilot. Cånd eram mic, mă aducea să văd avioanele. Era ceva special, ceva frumos.“ Aşa îşi începe povestea Iulian Rusnac, pilotul-şef al companiei Tarom. Tatăl său a fost cel care l-a iniţiat în tainele aviaţiei. La început, a fost curiozitatea. Apoi, aceasta s-a transformat în pasiune. Iar pasiunea a devenit profesie.
La 16 ani a intrat la Şcoala de Aviaţie de la Clinceni. A obţinut brevetul de zbor, a trecut cu brio examenul de pilot de linie şi, în final, a ajuns comandant. „În momentul în care eşti calificat pe funcţia de comandant şi preiei răspunderea şi gestionarea unor pasageri, atunci poţi spune că ţi-ai atins ţelul“, s-a destăinuit reporterilor Capital TV Iulian Rusnac. Acum, la 40 de ani, are la activ nu mai puţin de 7.000 de ore de zbor. Şi este mai mult decåt comandant de aeronavă - este instructor şi pilot-şef al companiei Tarom. Instruieşte oameni şi formează piloţi. Dar, cel mai important, are grijă ca toţi colegii lui să fie pregătiţi, din toate punctele de vedere, pentru zbor. La Capital TV, duminică, la rubrica „Profesii şi profesionişti“, aflaţi care sunt riscurile, dar şi avantajele meseriei de aviator. Aflaţi povestea unui pilot de excepţie: Iulian Rusnac.
Culisele economiei @N_P