Iar pentru a realiza aceasta, HP are o strategie complexa, care merge de la user generated-project (proiectarea de catre comunitati de consumatori), lansarea de laptopuri tip fashion destinate femeilor, pana la prezenta cu electronice de consum in magazinele de moda si crearea de seriale TV.
Anul trecut, in parteneriat cu canalul MTV, HP a organizat un concurs online de design pentru crearea unei carcase de laptop destinat tinerilor. Au participat concurenti din 18 tari, iar competitia a fost castigata de un teenager portughez care a venit cu un design inspirat din graffiti. Notebook-ul rezultat in urma acestui concurs este un succes la vanzari, spun oficialii producatorului american, astfel incat experienta cu MTV continua si in acest an. Pe postul de televiziune U MTV destinat campusurilor universitare, dar si pe internet se desfasoara incepand de luni competitia "Engine Room". Un numar de 16 tineri au fost instalati intr-un atelier din cartierul newyorkez Brooklin si pusi sa creeze arta digitala cu ajutorul tehnologiei HP. Engine Room este de fapt un serial TV tip reality-show, menit sa promoveze produsele HP, sa creeze comunitati online de consumatori, sa genereze noi idei de produse.
Pentru femei, HP a anuntat o linie noua de notebook-uri, pe care a prezentat-o in fashion show-uri la New York si imaginata de o creatoare de moda bine cotata in SUA si Asia, chinezoaica Vivienne Tam. Denumita HP Vivienne Tam Special Edition, seria propune mini-notebook-uri inspirate din arta chineza si care se vor gasi de anul viitor in magazinele de moda.
Craciunul reprezinta cel mai bun sezon de vanzari pentru produsele hi-tech, iar HP a prezentat saptamana aceasta noua "colectie" de computere personale. A atras atentia un computer multimedia pe care este instalat software produs de HP, TouchSmart Software Suite, bazat pe Windows Vista.
Noul compute