Cea mai noua campanie a Orange pe piata din Romania, de promovare a noii viziuni de brand, beneficiaza de o investitie de doua milioane de euro, au afirmat miercuri reprezentantii companiei.
Campania, lansata saptamana aceasta pe TV, in presa scrisa, outdoor si in magazinele Orange, va beneficia si de o componenta puternica pe internet, deoarece "de acum inainte vom investi mult mai mult in online decat am facut-o pana acum", dupa cum a declarat pentru HotNews.ro Thierry Millet, chief commercial officer Orange Romania.
Miercuri, in cadrul unei intalniri cu jurnalistii, oficialii Orange s-au prezentat pentru prima data alaturi de conducerea Publicis Romania, care, din iunie a.c., a preluat contul de creatie Orange, in locul Leo Burnett. Adaptarea campaniei globale la piata romaneasca este prima operatiune desfasurata de Publicis pentru Orange Romania, grupul Publicis fiind responsabil de aceasta campanie si la nivel international.
Romania este cea de-a treia tara unde aceasta campanie globala este lansata, scopul ei fiind acela de "reimprospatare a brandului" Orange. "Este vorba despre schimbarea mesajului de brand", nu despre un proces de rebranding, deoarece nu se schimba valorile fundamentale ale brandului, iar aceasta schimbare va fi reflectata si in urmatoarele executii publiciate pentru Orange, a afirmat pentru HotNews.ro Teddy Dumitrescu, presedinte&CEO Publicis.
Este de asteptat ca in perioada urmatoare majoritatea campaniilor Orange in curs de desfasurare sa fie la randul lor adaptate sau schimbate pentru a tine cont de noua viziune de brand.
Potrivit lui Teddy Dumitrescu, de acum inainte interesul pentru online ar trebui sa creasca in mod accelerat, la nivelul intregii piete de publicitate, deoarece "e ridicol ce se intampla in acest moment, cu acest advertising gap" (desincronizarea dintre consumul medi