Investiţiile în publicitatea auto au crescut, în primul semestru al acestui an, la 179 de milioane de euro, cu peste 65 de milioane de euro faţă de intervalul similar din 2007. Pe ansamblul anului precedent, publicitatea auto s-a cifrat la 261,6 milioane de euro (la rate card). Televiziunea a rămas cel mai important canal de comunicare, conform datelor Alfa Cont, atrăgånd din partea jucătorilor din industria auto, în perioada menţionată, investiţii totale de 151 de milioane de
Investiţiile în publicitatea auto au crescut, în primul semestru al acestui an, la 179 de milioane de euro, cu peste 65 de milioane de euro faţă de intervalul similar din 2007. Pe ansamblul anului precedent, publicitatea auto s-a cifrat la 261,6 milioane de euro (la rate card).
Televiziunea a rămas cel mai important canal de comunicare, conform datelor Alfa Cont, atrăgånd din partea jucătorilor din industria auto, în perioada menţionată, investiţii totale de 151 de milioane de euro (la rate card). „Cum era de aşteptat, şi în acest domeniu spotul TV rules. De ce? Simplu. Clienţii ştiu că spotul e pentru privitor un soi de 17 în 1, adică drive-test combinat cu beauty-shot cu sex appeal cu informaţii relevante şi cu senzaţii aproape tari. În plus, nu e de ignorat faptul că suntem un popor care şi-a petrecut cei şapte ani de-acasă în faţa televizorului şi ne-a intrat nouă în cap că ce nu e la TV nu e în trend şi, prin urmare, ar fi mai mare ruşinea să ai o maşină care n-are reclamă pe sticlă“, explică Semida Durigă, copywriter la Next Advertising. Reprezentanţii importatorilor afirmă însă că este posibil ca în următorii ani locul televiziunii să fie luat de alte mijloace de comunicare. „Folosim TV pentru că ne oferă posibilitatea să atingem în scurt timp publicul-ţintă şi putem livra mesaje mai complexe. În acelaşi timp, e şi foarte eficient. Pentru moment. În anii următori, situaţ