Cel puţin elementul "preţ" poziţionează modelul Dacia în competiţie cu autoturismele second-hand cel mai bine vândute - Golf IV, Opel Astra şi Ford Focus Aparent, un paradox:
Cel puţin elementul "preţ" poziţionează modelul Dacia în competiţie cu autoturismele second-hand cel mai bine vândute - Golf IV, Opel Astra şi Ford Focus
Aparent, un paradox: hatchback-ul de la Dacia se vinde cel mai bine în Germania, în timp ce românii se dau în vânt după rebuturile nemţeşti.
Românul cu buget de 10.000 de euro trăieşte o adevărată dilemă: maşină second-hand sau Sandero nou-nouţ? În această limită de preţ se mai încadrează doar Loganul şi Chevrolet Aveo sau Renault Symbol, însă mai puţin echipate.
Dacia spune că nu poziţionează cel mai nou hatchback în competiţie cu vechiturile nemţeşti care au invadat piaţa românească. Cel puţin elementul "preţ" - 8.950 de euro costă versiunea Laureate, una dintre cele mai echipate şi cu siguranţă cea mai populară - permite însă o astfel de comparaţie.
"Pe piaţă din România, Dacia Sandero nu este poziţionată ca o alternativă la vehiculele second-hand. Sandero este un model nou, prin care Dacia intră pentru prima oară în istoria sa în segmentul maşinilor mici, concurând actori consacraţi pe acest segment de piaţă, precum Ford Fiesta, Skoda Fabia sau Peugeot", explică reprezentanţii Dacia. Pe de altă parte, cele mai bine vândute mărci de autoturisme rulate sunt Volkswagen (9.284 de unităţi vândute în luna iulie), Opel (7.352 de unităţi) şi Ford (3.907 unităţi).
Golf IV, cel mai cerut
La Volkswagen, modelele Golf IV şi Passat s-au vândut cel mai bine. Doar Golf IV a fost achiziţionat de peste 2.000 de români într-o singură lună. Din portofoliul Opel, cel mai bine s-a vândut Astra, iar la Ford - Focus şi Fiesta. Pe site-ul Autovit, cel mai mare parc de maşini rulate din ţară, aceste autoturisme - cu c