Leo Burnett a castigat un Bronz Effie la editia din acest an a Euro-Effie Awards, competitia europeana ce premiaza cele mai eficiente campanii de publicitate implementate la nivel regional, potrivit unui comunicat al agentiei. Aceasta precizeaza ca Leo Burnett este singura agentie de publicitate din Romania care a castigat miercuri seara, la Bruxelles, un premiu la Euro Effie 2008, pentru campania "Best from Traditions" pentru Wash&Go (Procter&Gamble).
Aceeasi campanie obtinuse un Silver Effie la categoria "Non Food Products" in cadrul premiilor Effie Romania, din mai a.c..
Comunicatul Leo Burnett o citeaza pe Elena Ionita, director de strategie in cadrul agentiei, potrivit careia "am reusit sa aducem in tara al doilea EuroEffie pentru Leo Burnett si, de fapt, al doilea si pentru Romania (...) Campania Wash&Go a ajuns initial intre cei 35 de finalisti EuroEffie si apoi, pe scena, printre cei doar 14 castigatori".
Leo Burnett a obtinut o prima nominalizare in 2005 ("Fruity Power", tot pentru Wash&Go), iar a doua ("Tide pentru Supermame", pentru Tide) s-a soldat anul trecut cu un prim Bronz Effie.
Potrivit unui comunicat difuzat joi de organizatorii Euro Effie, la editia din acest an au fost doi castigatori ai Aurului Effie, din Franta si Danemarca, insa agentiile din Germania si Marea Britanie au primit cele mai multe recompense Argint si Bronz.
Premiile Euro Effie
Aur:
Grey Copenhagen/Coca-Cola zero (agentii media: Initiative Universal Media pentru Nordul Europei, Mediacom&Carat pentru Germania): campania "As it Should Be"TBWA/G1 Paris si Nissan (agentie media OMD International): campania "Urbanproof" pentru Nissan Qashai
Argint:
Heye Group cu Heye OMD pentru programul "Huttengaudi" (McDonald's)Grey London cu Zenith Optimedia si Lenor (Procter&Gamble): campania "Disappear: the sustainability i