Acum ceva vreme, am putut vedea la televizor o reclamă pentru zahărul "Lemarco brun". Poate o ştiţi: doi tineri, un el şi-o ea, stau pe canapea cuminţi şi-şi beau cafelele în tăcere. La un moment dat, ea zice: "Ce-ar fi să încercăm altceva?". Îşi ia geanta, începe să scotocească şi scoate pe masă un bici de piele sado-maso, o pereche de cătuşe îmbrăcate în catifea roz şi un vibrator, tot roz, care, odată pus pe masă, începe să bîzîie. În cele din urmă, fata găseşte în geantă un pliculeţ de zahăr, îl desface şi zice: "Să-ncercăm Lemarco bun". Apoi vine sloganul: "Lemarco brown, the dark side of sugar". În fine, reclama nu e rea, iar sloganul este încă şi mai bun, deşi legătura între cele două pare cam forţată (sloganul poate că s-ar fi potrivit la un clip cu personaje din Războiul stelelor...).
Asta se întîmpla acum ceva vreme. Între timp, agenţia de publicitate care a făcut acest spot, Starlink Group, s-a transformat în Bigger Group, s-a dezvoltat impetuos şi a avut, în 2007, o cifră de afaceri de 14,8 milioane de euro.
De la o asemenea agenţie importantă, te aştepţi la lucruri de calitate. Cu toate acestea, "creativii" (cum se alintă ei între ei) de la Bigger Group sînt autorii celei mai idioate reclame care poate fi văzută în această perioadă la televiziunile noastre: spotul pentru "Lemarco alb", care-l are ca special guest star pe Florin Piersic, pe post de bătrîn libidinos. Ceva mai greţos nu cred că am văzut: Piersic începe prin a ne anunţa că "Nimic nu mi-a plăcut mai mult în viaţă decît femeile şi prăjiturile". (Şi, în timp ce pronunţă cuvîntul "prăjiturile", face un semn prin aer, de parcă şi-ar întoarce o mare mustaţă imaginară - să fie acesta un fel de-a spune, voalat, că i-au plăcut mustăcioşii?). Apoi ne anunţă, hodoronc-tronc, că ieri a descoperit-o pe Veronica (şi vedem o tipă foarte tînără, în pantaloni scurţi, cum îşi plimbă picioarel