Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), asistata de firma de avocatura Cecilia Popa si Asociatii, a achizitionat in numele statului nu mai putin de 46 de hectare de teren (460.000 de metri patrati), suprafete care ulterior au devenit inutile. Terenurile au fost expropriate si au fost predate firmei Bechtel pentru construirea autostrazii. Forma renegociata a contractului semnat cu firma americana prevede ca Bechtel are obligatia de a intocmi proiectele tronsoanelor 2B si 3C, dupa care acestea sunt predate partii romane, care expropriaza parcele dupa aceste planuri.
Deoarece contractul permite firmei americane sa aduca proiectului modificari, oricate vrea si cand vrea, au existat situatii in care Bechtel a modificat si de cate patru ori aceleasi proiecte. Astfel, CNADNR a ramas pe cap cu aceste terenuri inutile, iar avocatii responsabili de exproprieri au trebuit sa ingroase in nenumarate randuri obrazul, solicitand Oficiului de Cadastru uneori chiar si de cate patru ori parcelarea altor terenuri. Cele care au fost initial expropriate au ramas in proprietatea publica a statului, iar valoarea acestora este de 9,16 milioane de lei.
Integral in Cotidianul. Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), asistata de firma de avocatura Cecilia Popa si Asociatii, a achizitionat in numele statului nu mai putin de 46 de hectare de teren (460.000 de metri patrati), suprafete care ulterior au devenit inutile. Terenurile au fost expropriate si au fost predate firmei Bechtel pentru construirea autostrazii. Forma renegociata a contractului semnat cu firma americana prevede ca Bechtel are obligatia de a intocmi proiectele tronsoanelor 2B si 3C, dupa care acestea sunt predate partii romane, care expropriaza parcele dupa aceste planuri.
Deoarece contractul permite firmei americane sa ad