Mutarea curselor de pe Aeroportul Băneasa pe Otopeni, pentru două săptămîni, va întinde la maximum nervii bucureştenilor. Traficul infernal din Capitală şi lucrările la pasajul Băneasa vor fi principalele obstacole pe care vor trebui să le treacă pasagerii curselor low-cost.
Mutarea curselor de pe Aeroportul Băneasa pe Otopeni, pentru două săptămîni, va întinde la maximum nervii bucureştenilor. Traficul infernal din Capitală şi lucrările la pasajul Băneasa vor fi principalele obstacole pe care vor trebui să le treacă pasagerii curselor low-cost.
Aeroportul Internaţional Aurel Vlaicu din Băneasa se va închide în perioada 29 septembrie- 12 octombrie pentru finalizarea lucrărilor la pista de aterizare a avioanelor, lucrare începută în urmă cu un an şi jumătate, ne-a declarat Ştefan Mladin, directorul aeroportului din Băneasa. "Am decis să închidem aeroportul spre sfîrşitul lunii septembrie deoarece cursele sînt mai puţine, iar efortul operatorilor va fi mai mic. De asemenea, între 15-20 septembrie Tarom îşi încheie cursele charter, traficul pe Otopeni fiind mai redus, astfel încît să poată prelua şi cursele de pe Băneasa", ne-a explicat Mladin. Această strategie a fost utilizată şi anul trecut, cînd s-au mai făcut lucrări de reparaţii la pista de pe aeroport. Numărul zborurilor mutate pe Otopeni este de ordinul sutelor, numai Wizz Air mutînd 260 de curse.
"Media zilnică va fi de circa 20 de curse", a spus Mladin. Cum un avion charter are circa 100 de locuri, în varianta pesimistă în care s-ar ocupa doar 50% din locuri, zilnic 1.000 de persoane vor trebui să ajungă pe DN1 în Otopeni.
ProblemeDeşi conducerea Aeroportului Otopeni este pregătită să preia cursele de pe Băneasa, această măsură va afecta pasagerii, deoarece vor trebui să facă faţă traficului de pe DN1. Lucrările la pasajul de la Băneasa, unde zilnic e