După patru ani de căsnicie, Mihaela Rădulescu şi Elan Schwartzenberg se despart Începând cu campania antifumat în care vedeta este implicată, scandalul afişului modificat şi
După patru ani de căsnicie, Mihaela Rădulescu şi Elan Schwartzenberg se despart
Începând cu campania antifumat în care vedeta este implicată, scandalul afişului modificat şi conflictul cu Mircea Badea, situaţia ar putea fi o strategie bine pusă la punct.
Reprezentanţii postului de televiziune Antena 1 nu comentează ştirea despre divorţ, cum nu se comentează nici cearta dintre Mihaela Rădulescu şi Mircea Badea.
Analişti media şi specialişti în comunicare vorbesc despre scandalurile în care este implicată vedeta şi dacă toate aceste lucruri ar putea fi doar o strategie de promovare a ei şi a Antenelor.
Doar ghinion?
"Nu cred că Mihaela Rădulescu are nevoie de promovare", a declarat Gabriel Dobre, de la Agenţia de Monitorizare a Presei, în privinţa scandalului. "O strategie de imagine de genul acesta costă foarte mult, şi nu cred că are nevoie de aşa ceva. Lucrurile se leagă la modul acesta, într-adevăr, în care tinzi să crezi că e mai mult decât se vede, dar m-aş opri aici."
Întrebată ce crede despre această serie de evenimente care o implică direct pe Mihaela Rădulescu şi dacă acestea reprezintă un mod de promovare a imaginii acesteia, directoarea unei firme de PR s-a arătat şi ea neîncrezătoare. "Dacă te uiţi în ansamblu, poate să fie o serie de evenimente nefericite. Pe de altă parte, ştiu de accidente întâmplate artiştilor înainte de intrarea pe scenă, care au fost planificate de oamenii din spatele acestora.
Dacă e să urmezi o logică curată a acestei situaţii, atunci da, situaţia poate părea circumspectă."Ioana Avădani, directoarea Centrului pentru Jurnalism Independent, a declarat pentru "Adevărul" că acţiunile în care vedeta s-a implicat