Crearea unui departament de planning digital, educarea clientilor pentru acceptarea notiunii “in beta”, dezvoltarea unui sistem de brand management pentru online sunt cateva din planurile Bogdanei Butnar, noul Managing Director si Head of Strategy al MRM Partners, divizia de interactive a grupului McCann Erickson.
Wall-Street: Cum se schimba jobul tau odata cu preluarea conducerii MRM Partners?
Bogdana Butnar: Mai degraba radical. Pana acum ma concentram exclusiv pe dezvoltarea de strategii de comunicare, iar acum focusul va fi dezvoltarea unui business. Mental, e o trecere abrupta de la o pozitie cumva consultativa la una decizionala. O buna parte din activitatea mea zilnica se va invarti si in jurul furnizarii de consultanta de strategie pentru clientii nostri, insa prioritatea pe termen scurt este intarirea MRM ca organizatie.
Wall-Street: Cum vezi MRM Partners in momentul asta, in contextul pietei?
Bogdana Butnar: Suntem mici, tineri si entuziasti. MRM este undeva in mijlocul plutonului digital, pentru ca s-a reorientat relativ tarziu catre activitatile online. Compensam insa printr-o echipa care pe mine personal m-a uimit prin originalitatea ideilor si forta creativa. Ca marime, suntem inca o organizatie medie, nu avem zeci de programatori, zeci de accounti si creativi, pentru ca in acest moment lista de clienti nu justifica o astfel de structura. Intentionam sa crestem pe masura ce nevoile clientilor nostri cresc, si ele vor creste cu siguranta.
Wall-Street: In ce masura o s-o "lasi mai moale" cu partea de strategic planning (Bogdana Butnar a fost anterior Senior Strategic Planner in agentia McCann Erickson)? In ce altceva te vei implica?
Bogdana Butnar: Va fi necesar sa pun obiectivele de planner pe locul doi pentru o vreme, insa asta nu inseamna ca ma voi rupe de domeniu. Clientii nostri vor gasi in mine