Premierul după ce a zidit piatra de temelie: „Cine face controlul de calitate?”, Preşedintele: „Eu, că-s şef!”
La întoarcere însă, CFR a pus la dispoziţie o cursă specială
Inaugurarea centrului tehnic de la Titu, investiţie Renault de 450 milioane de euro, a avut parte, ieri, de o inflaţie de politicieni de rang înalt. Invitaţi de compania franceză să-şi dea „binecuvântarea” asupra centrului, care va fi gata într-un an şi unde vor lucra circa 1.000 de ingineri, atât preşedintele, cât şi premierul s-au grăbit să se remarce. Fiecare a apelat, cum era de aşteptat, la strategii diferite pentru a-şi „vinde” prezenţa la eveniment. Astfel, Călin Popescu Tăriceanu a profitat de distanţa mică dintre Bucureşti şi Titu (50 kilometri) pentru a-şi face apariţia la inaugurare...cu acceleratul. Însoţit de ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, premierul şi-a cumpărat bilet pentru „săgeata de Titu” de la 9.20, moment în care a stat de vorbă cu călătorii şi i-a întrebat dacă sunt mulţumiţi de condiţiile oferite de CFR. Răspunsul acestora a fost mulţumitor pentru Tăriceanu, mai ales că toţi au spus că le place să călătorească dimineaţa cu acest tren, datorită raportului calitate-preţ. „Strategia feroviară” a premierului a fost însă umbrită ulterior chiar la inaugurarea centrului Renault.
Întrecere la învârtit cimentul
După ce atât el, cât şi preşedintele au ţinut discursuri despre succesul investiţiei Renault, invitând marile companii să investească în inteligenţa românească şi dând asigurări că autorităţile vor sprijini orice astfel de demers, ambii au fost invitaţi să „cimenteze” noul centru. Alături de doi directori Renault, Tăriceanu şi Băsescu au turnat ciment în câte o cărămidă pentru a „sfinţi” investiţia. Liderii nu s-au putut însă abţine să nu se întreacă în învârtitul cât mai rapid al cimentului cu mistria pentru a umple cărămida. Şe