Madeleine Florescu, fosta directoare generala a companiei Geroaslan, care a deschis in decembrie Madison, prima parfumerie de lux din Romania, extinde conceptul in cea de-a doua locatie, care urmeaza sa fie inaugurata la sfarsitul acestei luni in zona Dorobanti din Capitala. "Vorbim de acelasi concept, acelasi mobilier si acelasi portofoliu de produse. A doua parfumerie Madison se intinde pe o suprafata de 45 de metri patrati, investitia in amenajare ajungand la 150 de mii de euro", a declarat pentru ZF Madeleine Florescu, proprietara Madison. Pe langa brandurile de lux pe care le-a adus la nivel local, printre care se numara, Creed, Clive Christian sau Carthusia, Florescu va adauga alte trei branduri internationale - parfumurile Bond No. 9 si Puredistance si linia de camera si de corp Agraria San Francisco. "Puredistance este un parfum care intra in competitie cu Clive Christian, atat in ceea ce priveste pretul, cat si conceptul. Sunt doar cinci locuri in lume in care se comercializeaza, pretul unui flacon ajungand la 2.750 de euro", mai spune Florescu. Cele mai vandute branduri au fost Annick Goutal si Nasomatto, ultimul, in valoare de 575 de lei flaconul, fiind cumparat in 300 de exemplare. Ca valoare, Clive Christian, cotat printre cele mai scumpe parfumuri din lume, a fost in topul vanzarilor, cele sase sticlute cumparate anul acesta aducand parfumeriei peste 13 mii de euro. "Rezultatele au fost peste asteptari, ceea ce ne determina sa credem ca vom incheia primul an cu jumatate de milion de euro, nu cu 300.000 de euro, cum spuneam initial", este de parere Madeleine Florescu. Pe piata parfumurilor de lux, Madison intra in competitie directa cu Beautik Haute. Celelalte parfumerii, Sephora si Ina Center - Privilege, se adreseaza segmentului premium.
Madeleine Florescu, fosta directoare generala a companiei Geroaslan, care a deschis in decembrie Madison,